BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

18 Jun 2012

Memiliki Kuasa Istimewa

Adakah aku bermimpi?
Sebentar tadi aku kata, "kalau aku boleh hilang ke sana kan best"
Tanpa disedari, aku sudah berada di sana~

Ku cuba berlari keluar dari kawasan yg aneh ini,
Sekarang diri ini pula yg ku rasa aneh.
Pantas sungguh aku berlari,
Tak dapat nak kira sudah berapa kali aku ulang alik di kawasan yg sama.
Tiada erti penat dan masa seakan-akan tidak bergerak.

Aku terasa ingin membeli seluar, kerana seluar yg ku pakai ini tidak sesuai utk berlari.
Apakah?
Tiba-tiba aku sudah tiba di Up Town. Seluar yg ku ingin ada di depan mata.
Malang sekali aku tak bawa apa, aku pun berkata, "kalaulah ada 100"
Eh eh eh?
Apa ini?
100?
Tangan aku sedang memegang note seratus,
kemudian dengan tersenyum aku berkata ingin membelinya,
kemudian lagi terlihat di sebelahnya ada sweater yg ku minati,
Tanpa membuang waktu ku tanya, "bang seluar tadi dan sweater ini berapa?"
Penjual itu membalas, "RM76"
kemudian segera aku beredar dari situ dan ku cuba lagi membuat duit
"kalau ada 50"
Eh?
"kalau ada 50!"
Fokus fokus...
^_^
"betullah aku boleh buat duit"

Cuba lagi
"50"
"50!"
"50...!"
fokus fokus
"50...!!!"
Err?
Tiba-tiba tak boleh kenapa ini?
"50 50 50 50 50 50"
"50 (-_-")
Dapat!

Akhirnya sekian otak aku bagai nak pecah... TTwTT

0 Peninggalan nota: